שבוע 9 TSH ערכים גבוהים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מטופלת עוד מלפני ההריון באלטרקוסין עקב תת פעילות של בלוטת התריס והייתי מאוזנת על יד מינון קבוע של 900 מג בשבוע. כשגילית שאני בהריון עשיתי בדיקת דם לבלוטה והסתבר שאני מאוזנת. לא קיבלתי שום הנחייה להגדיל את המינון. היום אני בשבוע 9 והתוצאה לא תקינה. ערך ה-TSH מראה 6.05 ערך T3 מראה 3.6 ערך T4 מראה 14.2. מה המינון שאני צריכה לקחת במצב כזה? ומה הנזק לעובר? במרפאה לא קיבלתי הנחייה רק הפנייה לאינדוקרינולוג, תור אליו לא מקבלים מהיום למחר ובינתיים אני נמצאת ללא טיפול הולם בבעיה. מה המינון שאני אמורה לקחת במצב כזה? עד שאראה רופא מומחה בתחום.
שלום רונית, את חייבת לקבל יעוץ מקצועי. אם יש פורום אנדוקרינולוגיה פני לשם, ולא, התקשרי לרופא שלכם, תוך ציון ההיריון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il