בבקשה עזרה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום קיבלתי מחזור ב 20.1 ובהמשך השבוע קיימתי יחסי מין לא מוגנים אז לקחתי פוסטינור ואתמול פתאום החל טיפה דימום חום ובכל זאת אתמול קיימתי יחסי מין והיום הדימום התחזק ממש כמו מחזור אבל אני אמורה לקבל ב 20.2 מה לעשות ?
שלום מור, אני אם הדימום ממשיך, פני לרופא. ולמענך, הקפידי על קיום יחסים מוגנים כל זמן שאינך רוצה להרות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il