שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בהריון שני לאחר טיפול הזרעה. השבוע עשיתי בדיקת באט ויצא לי 66 4 ימים לאחר מכן יצא לי451, אני בשבוע 4 ו6 ימים . הרופא שלי ביקש שאחזור על בדיקת הבטא שוב בעוד כמה ימים, שאלתי היא האם הערכים תקינים??? אני נורא מודאגת אשמח לתשובה מהירה! שבת שלום לכולם!
שלום ליאת, אני מאד ממליצה במקום לחפש את הפתרונות באינטרנט, פשוט חזרי על הבדיקה, כפי שהרופא המליץ. לחץ לא יעזור כאן. אני מניחה שתוכלי למצוא באינטרנט את ערכי הבטא המתאימים לשבועות ההיריון, ובכל זאת חכי לבדיקה שלך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il