חלבון עורי-תעזרו בבקשה.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! היום קיבלתי תשובה של חלבון עוברי ואני ממש בלחץ. יצא לי Afp-1.56 HCG-3.41 (שזה מעל הנורמה) Ue3-1.28 סיכון סטטיסטי לפי גיל ובדיקה 1:990 רופאה שלחה אותי ליעוץ גנטי. אני ממש בלחץ. מה הסיבות ש HCG יותר גבוה מהנורמה? זה אומר משהו ודאי לגבי או שמשהו סטטיסטי? על מה זה יכול להעיד? שקיפות עורפית וסקירת מערכות היו לי בסדר, הכל תקין. תעזרו לי בבקשה, אני ממש לחוצה.
שלום לך, לא יודעת אם מישהו יכול לומר לך למה זה. אם אינני טועה בדיקת חלבון עוברי היא סטטיסטית. לכי ליעוץ הגנטי כדי לקבל את המידע שנחוץ לך ותדאגי לשאול את כל הרופאים שאליהם את הולכת את כל השאלות, כדי שתצאי עם כל המידע. אל תחששי להיראות בורה או טמבלית, חשוב בשביל השקט הנפשי שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il/