חיסון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון האם מחובתי להיתחסן נגד שפעת האם זה לא מאוחר מידי להיתחסן
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ניצה, אין "חובה" להתחסן, זו המלצה חמה של משרד הבריאות אבל ההחלטה שלך. אם את בריאה בדרך כלל ואת עובדת לבד או מהבית זה לא ממש חשוב. אם את נוסעת בתחבורה ציבורית, עובדת עם הרבה אנשים או עם ילדים, בהחלט מומלץ. בכל מקרה גם כדאי שתקפידי על תזונה של הרבה פירות טריים, ירקות טריים ומבושלים והרבה שתיה לא ממותקת ובטח שלא דיאט. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il