סיכות או תפירה בניתוח קיסרי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תור מוזמן לקיסרי בחמישי הבא באיכילוב. רציתי להתייעץ אם עדיף סגירת העור עם תפירה תת עורית ממושכת מקבילה לחתך או סגירה באמצעות סיכות . שמעתי שתפירה אורכית ולא מאונכת יוצאת יפה יחסית בדומה לסיכות ויותר נעים איתה בהשוואה לסיכות. מה דעתכם והאם ניתן לבקש זאת באיכילוב? קראתי גם על תפירה מאונכת כמו סיכות אבל אז הצלקת פחות עדינה. תודה רבה!!
שלום עדי, מה הרופא שלך אומר? יתכן שכדאי להתייעץ גם בפורום רפואה פלסטית. אין לי ניסיון בנושא וגם לא מידע. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il