הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי הזרעה ביתית מיום שבת עד יום שלישי רצוף כל תקופת הביוץ שלי ואחריי 4 ימים הופיעו לי תסמינים במשך יומיים בחילות,הפרעות שינה,עיפות,לאכול הרבה,חשק יותר מידיי למתוק, צרבת, שתן מופרז. מה זה התסמינים האלה אני רוצה לדעת אם זה תסמינים להריון? תענו לי בבקשה זה חשוב לי תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדן, שלושה ימים לפני הביוץ זה מוקדם מדי לדעת אם ההיריון נקלט. התאזרי בסבלנות. יכול להיות שבגלל שאת כל כך רוצה את ההיריון את מרגישה את התחושות האלה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il