חיסון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זה ממש מומלץ להיתחסן בהריון
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סוזי, על איזה חיסון את מדברת? אם חיסון נגד שפעת תלוי מה מידת הסיכון אליה את נתונה. אם מערכת החיסון שלך חזקה ואינך נפגשת עם הרבה אנשים חולים, יתכן שזה מיותר אך עליך לבחור ולהחליט. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
שאלה- איך יודעים, איך מודדים, איך בודקים אם יש לך "מערכת חיסון חזקה"? הרי לא סביר לספור אחורנית כמה פעמים היית חולה בשפעת ., ולפי זה לקבוע איזו מערכת חיסון יש.