קיום יחסים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לא כל כך נעים לי לשאול אבל זה הריון ראשון אני בשבוע 8 האם אני יכולה לקיים יחסי מין כרגיל? תודה
שלום שלי, שאלתך היא בהחלט במקום. היריון הוא אחד התהליכים הבריאים והטבעיים בטבע ובחיי האדם, רק שלפעמים שכחנו להתייחס אל המצב ככזה. כך שיחסי מין בהיריון הם טבעיים לחלוטין וגם רצויים עבור שני בני הזוג, שלפעמים ההיריון מלווה במתח ובחרדה, והביחד של יחסי מין נותן מקום של ביטחון ואהבה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.lheal-la.co.il