חיסון נגד שפעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בהריון שבוע עשרים והבנתי שמומלץ להיתחסן אני ממש מפחדת האם זה באמת מומלץ בהריון להיתחסן
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מעיין, ההמלצה של משרד הבריאות היא להתחסן. אישית, אינני מתחסנת כי מערכת החיסון שלי חזקה ואינני נפגשת הרבה עם אנשים חולים. אם את עובדת במקום עבודה שבו הרבה אנשים והכל סגור, רמת הסיכון שלך לחלות עולה, אם יש לך נטיה לחלות גם זה מעלה את הסיכון, ולכן את צריכה לשקול את הסיכונים מול הסיכויים שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il