הפרשה נרתיקים לאחר אימון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 8 להריוני הראשון. עד הכניסה להריון נהגתי להתאמן בחדר כושר אימונים בקצב גבוה. מאז הכניסה להריון בקושי מתאמנת ואם כן מקפידה לא לעלות מעל 130 פעימות לב לדקה. היום לאחר הליכה קלה בת 20 דקות בקצב איטי חשתי הפרשה רבה יחסית. הלכתי לבדוק והיא היתה שקופה ללא ריח או צבע. נבהלתי מאוד. לא היה מלווה כאב או צריבה. האם יש מקום לדאגה ?
שלום אורית, איני יודעת מה לומר לך. אם התופעה חוזרת ומדאיגה אותך, פני לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il