איך קוראים בדיקת הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי בתוצאה- 5> אשמח לדעת מה זה אומר
שלום, האם קבלת את התוצאה באינטרנט? לפחות באתר של הכללית יש בצד פענוח לכל בדיקה. בנוסף, בצד ימין למעלה של דף הפורומים יש אינדקסים שאחד מהם הוא הסבר על בדיקות דם. בנוסף, את יכולה לדבר עם אחות במרפאה שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
באינדקס בצד ימין למעלה 'הסבר על בדיקות דם', לא מצאתי הסבר אודות בדיקת דם לאבחון הריון. חבל להפנות למקום שאין, או שאני טועה ..