הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בהריון ובחודש חמישי בערך רוצה לבוא לביקור מארצות הברית האם ידבעיה בטיסה ארוכה כזו סך הכל כרגע יש לה בחילות
שלום דליה, אם בתך מרגישה טוב אין שום מניעה לטוס. בילוי נעים. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אני נסעתי מטקסס לישראל לחופשת מולדת בזמן ההריון עם הבן (היום בן 14). אם חברת התעופה והרופא שלה מאשרים אז אין סיבה שלא. תהנו מהביקור וכשיגיע הזמן, לידה קלה ומוצלחת, לורן
לאמא דליה, אני חושבת שאת השאלה הזאת בתך צריכה להפנות לרופא נשים שאצלו היא מטופלת ושהיא יכולה לסמוך עליו כמה שאפשר לסמוך , והוא זה שמכיר את כל הפרטים אודות הרקע הרפואי שלה, הגיל, השגת ההריון ,הסטוריה מיילדותית ועוד משתנים .. בחילות זה רק פרט אחד, ומנת חלקן של רוב הנשים ההריוניות. לדעתי, אף אחד באינטרנט/בפורומים (במיוחד שאין כאן רופא..) לא יכול לתת לך תשובה אם אין או יש בעיה במקרה של בתך, אם צריך לנהוג בזהירות יתר או שלא. כל טוב והריון קל ובריא לבתך.