הייי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום נולד לנו תינוק פג במשקל 2.300 היום הוא בן 3 וחצי חודשים שוקל 6 קילו בשבועיים הראשונים הכל היה בסדר ומאז הוא רוב שעות היום לא רגוע לא ישן וכל פעם צריך להרים אותו ואז הוא נרגע בקיצר 24 שעות להיות לידו , דרך אגב יש לנו ילדה ילדה בת שנה וחצי וכבר אין לנו זמן להקדיש לה מי שיודע ומכיר את הבעיה הזאת של הפגים ויכול ליעץ מהלעשות כי הכוחות נגמרים כבר תודההה
שלום אייל, עליכם להתייעץ עם רופא ואולי עם יועצת שינה ללמד את הילד לישון בעצמו. אך קודם כל על הרופא לשלול כל בעיה רפואית. ולגבי הילדה הגדולה, מצאו דרך לקבל עזרה כדי שיהיה לכם זמן עבורה, או לגייס את הסבים והסבתות לעזרה, בתקוה שיש. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il