הפסקת הזרקת קלקסן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי 5 טיפולי ivf בטיפול האחרון שבזכותו נקלתתי תודה לאל הרופא פריון אמר לי להזריק קלקסן למרות שתוצאות בדיקת דם יצאו תקינות לקרשיות יתר ורק כאשר התחלתי להזריק קלקסן נקלטתי היום רופא נשים שלי אמר לי להפסיק להזריק את הקלקסן אני נמצאת בשבוע 18 ואני קרתי שיכולים להיות הפלות עם לא מזריקים קלקסן מה דעתכם על כך רופאים נכבדים בבקשה עיזרו לי ממש ממש בחרדות ולחוצה
שלום גילי, עליך להקשיב לדברי הרופא או להתייעץ עם רופא אחר. הפורום שלנו הוא פורום תמיכה ואינו מקצועי. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il