דואגת עזרה בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התחלתי להרגיש את הנסיכה לפני כמה ימים ומאז כבר יומים אני לא מרגישה אותה זזה ממש ממש בחרדות העם זה בסדר או צריך סחוף ללכת לרופא???????
שלום גילי, זה לגמרי טבעי שבהתחלה לא מרגישים את העובר כל הזמן. התנועות הן מאד עדינות. אז שימי לב לעצמך, אם את מרגישה בסדר. עם התקדמות ההיריון תרגישי את העובר לעיתים קרובות יותר ובעוצמה גדולה יותר. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il