עצירות קשה בהריון עקב נטילת פרנטאל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 34 שבוע 8 בהריון ונוטלת קבוע פרנטאל של יצרן ויטה לפי המלצת רופא הנשים שלי. יש לי עצירות קשה מידי יום (למרות שאני שותה הרבה מים) שכנראה נוצרת עקב לקיחת הפרנטאל,ורציתי לשאול אם ניתן להחליף את סוג הפרנטאל לכזה שעושה פחות עצירויות, ואם אפשר גם המלצה על סוג טוב.(שמעתי שיש אחד גם של אלטמן) תודה רבה
שלום אלונה, ידוע שברזל גורם לעצירות. מנסיוני האישי, קחי את הברזל יחד עם ויטמין C. בדקי עם הרופא אם אין לו הסתייגות מהעניין. לדעתי, תוך יום-יומיים צריכה להיות הקלה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
לדעתי - כדאי לדווח לרופא הנשים שלך אודות העצירות הקשה,ולשאול אותו איזה תכשיר ברזל אחר הוא ממליץ לך לנסות, זאת אם או בהנחה שגם הוא יראה קשר בין הפרנטאל לעצירות הקשה. התכשירים השונים משפיעים על כל אחת לא בהכרח באופן דומה. אולי גם רופא המשפחה יוכל לסייע..