הריון או לא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי קוראים לי אמיליה בת 29 אני ו בן זוגי מנסים להיכנס להריון אם אקקלומין אחרי חודש ניסיון לא קיבלתי מזור הוא מאחר לי 8 ימים ביצעתי בדיקה בייתית ביום השישי של איחור אחרי שעתיים יצא פס ממש בהיר של הריון ו היום אחרי 8 ימים של איחור יצא פס יותר חזק של הריון אחרי 20 דקות השאלה האם זה משנה כמה מחכים לתוצאה של הבדיקה? תודה יום טוב
שלום אמיליה, מה כתוב על האריזה, כמה זמן לחכות? אם יש לך ספק, לכי לעשות בדיקת דם שהיא המדויקת ביותר. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il