מחזור אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ילדתי ב2.11 לידת ואקום, אני מניקה בשילוב עם סימלאק. ב25.11 קיבלתי מחזור ( זיהיתי לפי הצבע והריח) זאת לאחר שכבר הפסיקו הדימומים הוורודים של לאחר הלידה. היום ה3.12 ואני עדיין במחזור. לעיתים מופיעים כאבים חלשים באזור הרחם. תחושה של מחזור. למיטב ידיעתי מחזור אצל אישה לאחר לידה אמור להופיע לאחר 6 שבועות. האם עליי לפנות לרופא לבדוק את הנושא? האם עליי לדאוג? יש לי בדיקה עוד שבועיים אצל הרופא. אודה לתשובתך. תודה.
שלום עדי, אכן, נראה קצת מוזר קבלת מחזור כל כך מוקדם. אם הדימום עדיין נמשך, פני לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il