שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בתחילת ההיריון. ניקיתי ביד ימין את האסלה עם חומר ניקוי אסלות ואח"כ נגעתי בטעות במברשת השיניים עם אצבע אחת של יד שמאל שאולי היה עליה טיפה מחומר הניקוי. שטפתי ליתר ביטחון את המברשת במים. אני יכולה להמשיך לצחצח שיניים במברשת הזו? תודה.
שלום אילנית, מברשת שיניים היא פריט זול. אם יש לך ספקות, החליפי אותה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אוקיי. אבל אם בכל זאת צחצחתי שיניים במברשת זו פעמיים מאז שזה קרה, עלול להיגרם לי משהו כתוצאה מכך? אולי אפילו משהו שעלול לסכן את ההיריון בצורה כלשהי?