אדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, יש לי שאלה, מה קורה עם אני מגלה שאני בהריון אך לא חוסנתי לאדמת? בכיתה ו כאשר שאר הבנות חוסנו אני לא חוסנתי כי מצאו לי נוגדנים למחלה באמצעות בדיקת דם. זה היה אמנם בשנת 95 ולכן החשש שלי אולי עברו כבר כמה וכמה שנים עשיתי טעות שלא חוסנתי שוב. קראתי את ההשלכות להדבקות באדמת בזמן הריון והזדעזעתי..אנא אשמח לסדר בבלאגן ומה באמת עושים במצב כזה? תודה רבה:)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אודליה, במקרה שלך עדיף שתתייעצי בפורום רפואי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il