לא מרגישה תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 35 הריון ראשון שבוע 23 ן4 ימים אני ממש בלחץ כי יש ימים שאני מרגישה תנועות עובר ויש ימים שלא האם זה בסדר יש לציין שאני עליתי עד עכשיו 10 ק"ג וגם ככה היתי 15 ק"ג יותר ממשקל הנורמטיבי לגובה שלי. נאם יש קשר לזה שאני שמנה לזה שאני לא תמיד מרגישה תנועות עובר שלי?
שלום נטלי, בשבוע 23 (בעצם את בשבוע 24) תנועות העובר עדיין עדינות, ולכן יכול להיות שיהיו ימים שלא תרגישי אותן. לגבי המשקל, אני ממליצה להיכנס לפורום תזונה בהיריון או להכנס לאתר של טובה קראוזה ולהוריד בחינם מדריך לתזונה בהיריון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il