לא רואים בטן הריונית בבוקר בשבוע 23
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 35 הריון ראשון שבוע 23 בבקרים כשאני קמה אין לי כמעט בטן ממש לא רואים שאני בהריון רק לקראת צהריים יוצאת לי בטן ובערב היא ממש גדולה (אולי בגלל שאכלתי כל היום) האם זה??? נורמלי ????כי אני ממש מודאגת האם הכל בסדר עם עובר שלי כי רק בעוד שבוע וחצי יש לי סקירת מערכות מורחבת.אני ממש ממש בלחץ מזה . תודה מראש .
שלום אור, אין לך מה לדאוג, אם את מרגישה טוב, העיקר שבמשך היום הבטן יוצאת לך. היתה לי פעם מורה שעד חודש שמיני אף אחד לא ראה שהיא בהיריון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http;//www.heal-la.co.il