שלום שמי חיים נשוי מיזה 3 וחצי שנים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ואישתי מנסים לאביא ילדים לעולם וזה לא מצליח לנו התמתנו בגיל מאוחר אני יליד 1965 ואישתי ילידת 66 ואנחנו בטיפולים בבית חולים אלישע יכול ליהיות ביגלל הגיל היא לא ניכנסת להריון והיא עדין מקבלת מחזור
שלום חיים, זה שאשתך מקבלת מחזור זה לא אומר שהכל תקין. יתכן שהביציות כבר לא כל כך פוריות. מה הרופאים שלכם אומרים? צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il