תנוחות שינה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע שביעי להריון ושאלתי היא האם אני יכולה לישון בכל תנוחה כגון - על הבטן, צד ימין, צד שמאל ועל הגב כולל תנוחה עוברית על הצד כשאני מכופפת ברכיים? האם יש תנוחות מסוימות לשינה שיותר או פחות מומלצות בשלבי ההיריון השונים? לי אישית בדרך כלל הכי נוח לישון על הבטן, לעיתים בנוסף רגל מכופפת או בתנוחה העוברית על הצד עם רגליים מכופפות. האם זה בסדר? תודה רבה, מרי.
שלום מרי, את יכולה לישון באיזו תנוחה שנוח לך. בשלבים המתקדמים של ההיריון קשה יותר לישון על הגב אבל כל תנוחה אחרת טובה ולעובר זה לא מפריע. בנוסף אם את ישנה על הבטן, רצוי לישון, עם ברך אחת פחות או יותר בגובה מפרק הירך ולסדר את הבטן לכיוון אותה רגל מכופפת. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il