בבקשה עזרה בפענוח איזה שבוע אני...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יצא לי בבדיקת דם HCG 45998.70 איזה שבוע זה? לצערי אני לא זוכרת את המחזור האחרון, לכן אני שואלת. תודה
למה לא עונים לי?
לירון, את יכולה לרשום בגוגל: - רמת הורמון בטא בהריון - תוכלי לראות שטווח התוצאות התקינות-המתאימות לגבי כל שבוע ושבוע הינו רחב ביותר, ולכן אי אפשר לענות לך תשובה מתאימה. אני מניחה שבביקור הראשון אצל רופא הנשים , הוא יוכל להעריך על סמך נתונים כאלה ואחרים ועל סמך בדיקת אולטראסאונד, את גיל ההריון שלך. ואז גם יוכל לומר אם זה מתאים לתוצאות בדיקת ההורמון. לדעתי כדאי שתתקשרי לרופא הנשים ותבקשי לדעת מתי להגיע אליו , כמו גם אם יש צורך בבדיקה חוזרת, ותצייני שזו היתה תוצאת הבדיקה ושאינך זוכרת את תאריך הווסת האחרונה. בהצלחה