שאלה חשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם אשה מניקה יכולה להכנס להריון? ברור לי שכן,אך השאלךה היא אם חובה עליה קודם לקבל מחזור,או שאין קשר,ז"א גם אם לא קיבלה מחזור היא עדיין יכולה להקלט להריון??או שחייב לקבל מחזור כדי לבייץ...תודה,אני פשוט נמנעת מגלולות כל עוד המניעה היא טבעית..מעדיפה לא לקחת אך חוששת להכנס.
כך כתב רופא נשים בעניין מניעת הריון בתקופת ההנקה : http://www.doctors.co.il/ar/5708/%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%A2%D7%AA+%D7%94%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%9F+%D7%91%D7%AA%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%AA+%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%A7%D7%94 התייעצי עם רופא הנשים שלך .