הפרשות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום האם הפרשות מרובות שהם רגילות לחלוטין ללא ריח וגם אין צריבה מעידים על משהו? אני כבר חודשיים עם ההפרשות האלה הם נוזליות ושקופות והרופא לא ממש יודע ממה זה יש מושג ממה זה? זה ניראה משהו מסוכן? יש לציין שזה לא דלקת כי נבדקתי ואני מניקה ללא מחזור 15 חודש שחכתי לציין שההפרשות גם מאוד מרחיבים לי את הנרתיק כמו במחזור מה שהורס את ההנאה מיחסי מין אודה לתשובתך המלומדת ירדן
שלום ירדן, אם הרופא לא יודע את התשובה, איך אנחנו נדע? האם לקח לך משטח מההפרשות? כמו כן את יכולה לבקש התייעצות עם רופא נוסף. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il