דימומים - בלחץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לום דר, ב 30.10 עשיתי בדיקת אולטרסאונד וגינלי ראשון ונראה עובר ודופק עם הערכה לשבוע 6.3 ( למרות שאני יודעת על 7.3). לאחר מספר שעות החל דימום חזק כמו של הימים העיקריים במחזור והלכתי למיון נשים, שם לאט לאט עם ההמתנה הדימום נחלש וכשנבדקתי שוב שוב נמצא דופק . נאמר לי להמנע מקיום יחסים , לשתות הרבה ולהמנע מפעילות מאומצת. באמת עוד באותו הערב הדימום פסק. היום 02.11 הדימום חזר אבל בצורה הרבה הרבה יותר חלש. רד בניגוב רואים על הנייר ממש מעט כאילו השעות הראשונות במחזור. מייד הפסקתי את עיסוקיי והלכתי לנוח כמו כן היו מעט התכווצויות אך כמעט לחא כאבים, יש לי ביקורת בשלישי ( בעוד 4 ימים). האם עצם זה שהדימום חוזר זה מעיד על משהו? האם אני צריכה מנוחה מוחלטת ? כי לפני כן עבדתי והכל היה בסדר. האם זה נורמלי? אני בלחץ כיוון שזהו הריון ראשון שלי ואני יחסית מבוגרת (38). האם יש משהו שעליי לעשות כדי לנסות ולעבור את זה בטוח יותר? האם התופעות הגיוניות? חשוב לציין כי אין לי כאבים, אין בחילות או אף תופעה חוץ מכאב בשדיים. אשמח לדעת אם נתקלתן? האם לחכות עד לבדיקה או ללכת קודם?
שלום לך, בפורום הזה אין רופאה, הוא רק פורום תמיכה. ובכל זאת, את מתארת דימום קל ביותר, שיכול להופיע בכל שלב משלבי ההיריון. אז קודם כל, אם זה אפשרי, צאי מהלחץ, התנהגי כרגיל ללא מאמצי יתר. אם הדימום מתחזק, פני למיון. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il