בחילות בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן אני בהריון שבוע 7. יש לי בחילות קשות, כך שאני לא מסוגלת לעשות כלום. מה אפשר לעשות כדי להפחית את הבחילות? אנא תשובתכן תודה רבה!
שלום לך, בתחילת השבוע ראיתי סרטון של דולה בשם יעל גריינר על התמודדות עם בחילות. אני מצרפת לך קישור לדף הפייסבוק שלה, נסי לדבר אתהת https://www.facebook.com/imahit?fref=ts כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
היי, אני ילדתי לפני 7.5 חודשים וכל ההריון סבלתי מבחילות והקאות עד רגע הלידה, עד שחברה סיפרה לי על צמיד טבעי שמבוסס על הרפואה הסינית ועוזר בהעברת הבחילות. אני ניסיתי לפעמים עזר לפעמים פחות. תנסי מקסימום יצליח... http://www.facebook.com/SeaBandIsrael?ref=hl
היי, ממליצה לך על צמיד טבעי שמושתת על הרפואה הסינית. עולה בערך 50 שקל אם אני זוכרת נכון.
תודה שמרית איפה אפשר לקנות אותו?