בדיקת חלבון עוברי שליש שני-הריון רב עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 32 בהריון ראשון(טבעי) עם תאומות זהות:). כרגע בשבוע 18.4 עד כה כל הבדיקות היו תקינות (תודה לאל). בביקור האחרון אצל רופא המטפל נשלחתי לבצע בדיקת חלבון עוברי. כפי שהבנתי התוצאות בהריון תאומים לא יוצאות מדויקות ועלולות להטעות. האם כידי לבצע את הבדיקה? כיצד נעשה חישוב? הרי יש שני עוברים? מחכה לתשובה בהקדם. תודה
אלכסה, תנסי לשאול בפורום "הריון ולידה - הלל יפה" שם יש רופאים שיוכלו לתת לך תשובה מוסמכת. כל טוב