הריון ראשון בן 5 שבועות בערך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני חדשה בפורום. הייתי חודשים רבים בפורום של פריון ופוריות. אני בת 39 בהיריון ראשון שגיליתי אותו רק היום אחרי ב.ד חיובית עברתי מס' הזרעות ומס' IVF שכשלו, ובסוף נקלטתי ספונטני. אני מלאה התרגשות ופחד נוראי. יש לי הרגשה ששורף באיזור הבטן. כאילו שהאיזור חם. האם זה נורמלי ומוכר לכן? או חס וחלילה מסמן למשהו לא טוב. אנא תשובתכן תודה רבה!
שלום איריס ובשעה טובה. קודם כל שבי ותנשמי. הכל בסדר? יופי. האם ההרגשה של שריפה היא קשה? אם כן, פני לרופא. היריון מאד שונה מאשה לאשה ואף מהיריון להיריון. אם משהו נראה לך חשוד, גשי לבדיקה. כל טוב וחג שמח, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il