כאבים חדים בנרתיק-שבוע 26
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 26 להריון ובשבוע האחרון התחילו לי מידי פעם, כמה פעמים ביום כאבים חדים וכואבים מאוד בנרתיק. הייתי במיון,שם עשו לי מוניטור ואולטרסאונד והכל בסדר היום הייתי אצל רופאת הנשים שלי, היא לא עשתה אולטרסאונד רק בדקה את צואר הרחם ואמרה שהכל בסדר.. אמרה שיש לי פטריה קלה ונתנה לי נר אגיסטן.. אולי יש לכם רעיון לסיבה ממה נובע? תודה מראש
שלום מירב, אם לרופאים אין תשובה לסיבה לכאבים, את מצפה מאיתנו שלנו תהיה תשובה? יתכן שהם נובעים המפטריה שעבורה קיבלת טיפול. אני מקוה שבעקבות הטיפול הכאבים יחלפו. כל טוב וחג שמח, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il