ריזלט בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בהריון בשבוע ה- 13. עוד לפני שיעדעתי שאני בהריוןנטלתי ריזלט, אני סובלת ממיגרנות, התקפים של 3-5 ימים פעם בחודש. וגם הפעם יש לי התקף חזק שמשבית אותי מכל עבודה. השאלה האם מותר לקחת ריזלט בשלבי היריון האלה? האם גרמתי נזק לעובר כשלקחתי ריזלט בלי לדעת שאני בהריון? יש לציין ששום כדור מסוג של אופטלגין, נורופן או אקמול (כוסות רוח למת) לא עוזרות לי, האם ישתרופה שכן מותר לקחת? בתודה וערב טוב, הילה
הילה, נפתח לאחרונה באתר דוקטורס פורום מתאים -'תרופות בהריון'- http://www.doctors.co.il/forum-2990 כמו כן רצוי להתייעץ עם הרופא שלך ! שנה טובה