השתרשות מאוחרת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני יודעת בוודאות (ע"ב בדיקת דם) מתי היה הביוץ שלי. לפי אולטרסאונד אני יודעת שהשתרשות של ההריון היתה מאוחרת. שמעתי איפשהו שרוב הסיכויים שיש לי בת. האם זה נכון ? האם זה הוכח מחקרית ? אשמח לשמוע בנושא. כרגע אני שבוע 8+
שלום לך, אין לי מושג אם יש מחקרים או לא. ושמועות מסתובבות בשכונה ללא סוף. האם זה באמת כל כך חשוב? ואם זה כן ועוד מעט האולטרסאונד יאשר או לא, האם זה ניתן לשינוי? אני ממליצה להתאזר בסבלנות, לתת להיריון להתפתח לפי הקצב שלו. נראה לי שהיום נותנים יותר מדי אינפורמציה מיותרת לנשים, וזה רק מבלבל.. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il