תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צביה שלום. אני בשבוע 21 למיטב ידיעתי שליה קדמית. בימים האחרונים אני חושבת שהתחלתי להרגיש תנועות - כמו בועות - העניין הוא שכשאני יושבת אני מרגישה אותן "מתפוצצות" באיזור המפשעה. האם זה נורמלי?
שלום אסנת, בהיריון קשה קצת לומר מה שכיח ומה לא. התחושות של נשים שונות ומשתנות תוך כדי. כל זמן שאת מרגישה טוב, הכל בסדר. דרך אגב, מה הקשר לשיליה קידמית? ממתי התחילו לומר לנשים את מיקום השיליה? כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il