שאלה בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחר שנתיים של ניסיונות להרות ועם שני ילדים מקסימים בבית החלטתי לפנות לטיפול רפלקסולוגי. החודש לדעתי בעקבות הטיפול הביוץ הקדים והיה סביב היום ה 11-13 וביום העשרים היה לי על התחתונית כתם ורוד בוהק ועוד פה ושם בניגוב מעט מעט חום ומאז היום אני ביום ה 24 לא היה כלום.... האם יכול להיות שזו דימום השתרשות או שמא איזשהו קדם מחזור.... יש לציין שסביב הופעת הכתם היו כאבי מחזור ולחצים בבטן התחתונה. מאז אין כאבים. תודה על תשובתכם, מיטל
שלום מיטל, אני ממליצה שתחכי בסבלנית למועד הווסת הבאה ואז תבדקי. חבל על האנרגיה של הספקולציות. מאחלת לך הצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il