האם אני בהיריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני 10 ימים לאחר שהיה הביוץ (לפי חישוב תאריכים), עוד אין לי איחור, ויש לי תחושה של שרירי בטן תחתונה תפוסה (לא עשיתי שום ספורט לאחרונה) וביומיים האחרונים היו לי כאבי בטן נוראיים שבסופם היו לי שילשולים. האם אלו תסמינים של היריון? אודה לתשובה מהירה.
שלום לך, כל מה שתארת יכול להיות גם מסיבות אחרי. בבקשה, התאזרי בסבלנות. לפעמים כשכל כך רוצים (או לא רוצים?) משהו מתחילים לדמיין שדברים שמרגישים קשורים אליו. המתיני עד לאיחור ואז תבדקי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il