הפסקת גלולות וקבלת מחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, נטלתי גלולות מזה כשנה והחלטנו לנסות להכנס להריון בתקופה הקרובה. המחזור האחרון שלי התחיל ב- 16 ליולי, (בדר"כ אורכו כ- 5-6 ימים) ומאז לא חזרתי ליטול גלולות ועדיין לא קיבלתי שוב מחזור. תוך כמה זמן מהפסקת הגלולות אמור להגיע המחזור? האם ישנה אפשרות שאני בהריון? האם חייבים לקבל מחזור אחרי הפסקת הגלולות בכדי להכנס להריון? תודה רבה, פרייה.
שלום פרייה, עליך לזכור שהשימוש בגלולות יוצר דימום מלאכותי וזו לא ממש וסת. אם יש לך איחור, עשי בדיקה ביתית. אם אינך בהיריון, יתכן שהגוף צריך זמן לחזור למחזור ההורמונלי הטבעי שלו. כל טוב והצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il