הריון שבוע 9, הפסקת מינון פרוגסטרון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בשבוע 3 היו לי דימומים חומים/אדומים ואחרי בדיקת פרוגסטרון שנמצא קצת נמוך, התחלתי לקחת פעמיים ביום אנדומטרין (בוקר וערב), הדימומים הפסיקו, היו גושים לבנים. ביום ראשון האחרון, שבוע 9, הייתי אצל הרופא הוא בדק ואמר שהכל תקין ומצויין, יש דופק (כבר משבוע 4) ושאורך העובר 3 ס"מ והוא זז והכל ניראה תקין. ואמר להקטין את המימון של האנדומרטין, לקחת עכשיו שבוע 1- פעם אחת ביום ואחרי זה להפסיק. היום בבוקר, 6 ימים אחרי שהקטנתי את המינון, יצאו לי הרבה גושים חומים בבוקר. עוד יומיים אני אמורה לקחת את האחרון ולהפסיק. עכשיו אני הולכת אליו בעוד שבועיים לשקיפות עורפית. רציתי לשאול, למה יכולות להיות הפרשות חומות כאלו? זה אומר שעדיין הגוף שלי לא מייצר מספיק פרוגסטרון? מה צריך לעשות בימים האלו? תודה רבה, לנה.
שלום לנה, את השאלה עליך לשאול בפורום רפואי בו יש רופא, או לפנות מחר בבוקר למרפאה שלך ולבקש לדבר עם הרופא בטלפון. כל טוב והצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il