עכוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע 29 העובר שלנו היה עכוז. נאמר לנו ע"י הרופאה לבוא לקראת שבוע 36 כיון שעד אז הוא יכול להתהפך פעמים רבות, אך באזור שבוע זה- זו תהיה התנוחה הקובעת ללידה. האם אפשר להרגיש ע"י מישוש בבטן האם כעת הוא עכוז או לא? קשה לי לחכות כדי לדעת תשובה מהרופאה.
שלום לך, אני עם הרופא שלך. עוד מוקדם מדי לדעת. העובר משנה את תנוחתו עוד הרבה פעמים. אני רק יכולה לספר לך שבתי האמצעית התהפכה ביום הלידה, וממש הרגשתי את זה ואז הלכתי לבית היולדות. סבלנות ומעקב, זה מה שנשאר. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il