שתיית אלכוהול בחודש ראשון להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע רביעי שלי להריון ומשום שלא ידעתי הייתי במועדון עם בעלי לפני יומיים ושתיתי כוס אחת של וודקה רדבול עכשיו שגיליתי שאני בהריון אני תועה האם יש מצב שהזקתי לעובר? קצת דואגת בגלל שזה היה וודקה למרות שזו הייתה כוס אחת. תודה מראש על כל תשובה! נטלי
שלום נטלי, את הנעשה אין להשיב, שתית בתום לב. מכוס אלכוהול חד פעמי, לא קרה שום דבר. שמרי על עצמך בהמשך, הקפידי על תזונה מתאימה ופעילות גופנית שמתאימה לך, וכך תגדילי את הסיכויים לבריאותך ולבריאות העובר שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il