הייתכן הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב,הוסת האחרונה שלי היתה ב28 ליוני והיא נמשכת 3-4 ימים.קיימתי יחסים ב2 ליולי.מה הסבירות שאני בהריון? יש לי בחילות כבר כמה ימים ושלשולים עייפות ובטן תחתונה נפוחה מעט כואבת.אני נורא לחוצה כי עברתי הפלה יזומה לפני כמה חודשים וזה הדבר האחרון שאני צריכה עכשיו!!
שלום חן, מבחינת התאריכים - לא נראה סביר. יתכן שסתם תפשת וירוס. יחד עם זאת, חכי לווסת הבאה, ואם יהיה איחור תעשי בדיקה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
כן בסוף זה סתם וירוס או משהו אני לא יודעת מה רק שהסימפטומים היו לי מוכריםמהתקופה שהיתי בהריון. ממש נבהלתי עכשיו שאולי שוב אני בהריון. למזלי אני לא אבל יש לי משהו אחר כנראה. טוב מה לעשות הבעיות לא נגמרות.