שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
וסת אחרונה 15.6.12. אחור קצר מאוד. בדיקת שתן, קו נוסף בהיר מאוד כמעט ולא ניראה. תוצאות בדיקה במדיקל סנטר (לא התאפקתי ליום א' בקופת חולים) HCG 15.06 mIU/mL Negative <5 Doubtful 5 to 20 Positive = >20 במקומות שונים כתוב שתוצאה 5-50 מראה שבוע שלישי. האם זה הריון, האם כל מעבדה פועלת שונה ?
בפורום זה אין רופא! ד"ר הר-שמש ענה לך בפורום 'רפואת משפחה', ואולי פיספסת את תשובתו: הנה היא - "כתוב לך ש 5-15 זה בספק איני יכול לומר דבר נוסף" אני לא רופאה, אבל גם למיטב הבנתי מה שכתוב בתשובה שקיבלת: כאשר הערך בין 5 ל-20 זה אומר - בספק. תשאלי אחות או רופא בקופה, ייתכן ואם ימליצו לך לחזור על הבדיקה , התוצאה כבר תהיה ברורה יותר. בהצלחה