פעילות גופנית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 39, הריון ראשון. שבוע 12. רגילה להיות פעילה בחדר כושר, ריצה ושחייה כבר שנים רבות. לאחר החודשיים הראשונים, חזרתי לפעילות מתונה של הורדת משקלים, הליכה ושחייה. כמה פעמים בשבוע אני יכולה להתמיד מבלי לפגוע בהריון?
שלום שירי, פעילות גופנית היא מבורכת כשההיריון תקין ובריא. את יכולה להמשיך ולהתמיד גם כל יום תוך הקשבה לגוף שלך. כשנעשה קשה, הפחיתי עומס. כל טוב צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
האם יש תגרילים מסוימים שיכולים לפגוע בהריון? כמו"כ , אם עד עכשיו עשיתי פעילות גופנית אבל לא באופן סדיר, אני יכולה לעשות עכשיו כושר בלי בעיה?