שבוע 12 וממשיכה לרדת במשקל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בשבוע 12.5 להריוני הראשון. מהרגע שגילנו שאני מהריון אני סובלת מבחילות והקאות. ככל הנראה בשל כך, מתחילת ההריון ירדתי 4 ק"ג וכיום אני שוקלת 54 ק"ג. לפני כמה ימים ביצענו בדיקת שקיפות עורפית ולשמחתי הרבה הכל תקין עם העובר (הגודל ודופק). אולם אני ממש חוששת בשל העובדה שאני ממשיכה לרדת במשקל. אני מאוד מקפידה על תזונה בריאה ואורגנית. אודה לכן אם אוכל לקבל טיפים או כל דבר שיוכל לסייע לי להוריד את רמת החששות ולהתחיל לעלות במשקל. בתודה מראש :)
שלום הילה, אמור להיות בדוקטורס פורום לנושא תזונה בהיריון. זה שאת מקפידה על תזונה אורגנית זה מצויין, אך יתכן שכדאי להוסיף עוד פחמימות בריאות מדגניים למשל, כלומר: יותר אורז, כוסמת, חיטה מלאה, קינואה פסטה וכו'. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il