אני ממש חוששת , ולא מפסיקה לחשוב על מה שעשיתי..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 7 להריון והשתמשתי בתרסיס להריגת ג'וקים ונמלים (raid), באותו שניה פשוט שכחתי שאני בהריון! והרגשתי שממש נשמתי את הספריי, וזה אפילו עשה לי רע לחצי שעה בערך.קראתי כל מיני מחקרים באינטרנט שאומרים שזה יכול לעשות נזק למערכת העצבים, ושהשליש הראשון של ההריון הוא הכי קריטי למערכת העצבים, בקיצור אני ממש בלחץ, האם מישהו יכול לייעץ לי, והאם יש בדיקות שאפשר לעשות כדי לראות עם הכל בסדר..זו הפעם הראשונה שאני שואלת שאלה בפורום, עם רשמתי במקום הלא נכון, בבקשה תדריכו אותי איפה אוכל לשאול גם רופאי של הריון, תודה מראש שרה
שלום שרה, בצד הימני למעלה של העמוד ישנם פורומים רפואיים. תוכלי למצוא שם את הפורום המתאים ולשאול. כל טוב ובהצלחה בהמשך. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il