בדיקת שתן בסטיק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 17 מתרומת ביצית. בבדיקה שגרתית אצל האחות לחץ דם93/61. בדיקת שתן במקום. בדיקת שתן בסטיק +2 חלבון reuk עקבית רשמה משהו כזה בכרטיס מעקב. אמרה שצריך לשתות הרבה ואולי הפרשות. אני מאוד דואגת מה זה אומר? מה לעשות? האם יש סכנה לעובר? מה עושים? תודה
שלום רנית, התקשרי לאחות ותשאלי אותה מה המשמעות. ובכלל, כשאת נמצאת אצל האחות או הרופא תשאלי כל מה שאת לא מבינה. אל תחששי ממה שיחשבו עליך אם אינך מבינה, זה בכלל לא חשוב. החשוב שתביני הכל. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il