שליית פתח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 23 ויש לי שליית פתח חלקית הרופא נשים אמר שאם היא לא עולה -המשמעות,ניתוח קיסרי רציתי לדעת עד איזה שבוע היא יכולה לעלות ומאיזה שבוע "אין סיכוי" וקובעים קיסרי. רוב תודות
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בר, גם את השאלות האלו תצטרכי לשאול את הרופא שלך, או בפורום רפואי. אני ממליצה לך לשאול גם מיילדת מה דעתה על הנושא. לי אישית אין שום ידע רפואי, כך שבוודאי לא אוכל לתת תשובות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il