עזרה דחופה מאוד.!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עובד על אוניות ובטעות הכנסתי מישהי להריון...איחר לה קצת והיא עשתה 2 בדיקות והן יצאו חיוביות....קיימנו יחסי מין בערך לפני חודש..חודש וחצי....והאוניה כל יום עוצרת במקום אחר השאלה שלי אם אפשר לארגן הפלה באחת המרפאות (כניראה באיטליה) במפגש אחד של כמה שעות ואם יש שיטות נוספות שיכולות לעזור להפלה בשלב מוקדם...שאלה דחופה מאוד!!
שלום לך, עד שבוע 12 אין בעיה לעשות הפלה. העניין הוא שאתה צריך למצוא מקום מקצועי ובטוח, יש צורך לעשות בדיקות לפני הפרוצדורה ולהיות בצום. אחרי הפרוצדורה צריך לנוח כמה דקות, אבל צריך לשים לב שאין סיבוכים אחר כך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אבל עד שבוע 12 זאת הפלה עם אישפוץ וגרדה וזה או שאפשרי כדורים